preskoči na sadržaj

Osnovna škola Đakovački Selci

 

OSJEČKO – BARANJSKA ŽUPANIJA             

OSNOVNA ŠKOLA ĐAKOVAČKI SELCI

SELCI ĐAKOVAČKI, BANA JOSIPA JELAČIĆA 9

' 031/832-491    Fax:

e-mail: skola@os-selci-djakovacki.skole.hr

web stranica: http://os-selci-djakovacki.skole.hr/

OIB-35015122830   IBAN-HR6723600001502688260

 

 

KLASA: 970-03/23-01/01

URBROJ: 2121-16-23-1

 

U Selcima Đakovačkim, 16.06.2023.

 

 

                           

 

 

POZIV ZA DOSTAVU PONUDA

za provedbu postupka jednostavne nabave:

NASTAVNA SREDSTVA IZ FIZIKE

 

Jednostavna nabava robe

                                                           JN/

                                              

 

 

 

 

 

 

Sadržaj:

  1. Upute ponuditeljima
  2. Prilog I. (Ponudbeni list)
  3. Prilog II. (Troškovnik)

UPUTE PONUDITELJIMA

Upute ponuditeljima izrađene su u skladu s Pravilnikom o provedbi postupaka jednostavne nabave KLASA:003-05/17-01/27. URBROJ:2121-17-17-1 od 26. lipnja 2017. godine

Podaci o naručitelju:

            OSNOVNA ŠKOLA ĐAKOVAČKI SELCI, SELCI ĐAKOVAČKI

            31 400 ĐAKOVO, SELCI ĐAKOVAČKI, BANA JOSIPA JELAČIČA 9

            OIB: 35015122830  

            Broj telefona:  031/832-491   

            Broj telefaksa:

            Adresa elektroničke pošte: skola@os-selci-djakovacki.skole.hr

            Odgovorna osoba naručitelja: Nada Denić, ravnateljica škole

  1.   Podaci o osobi ili službi zaduženoj za komunikaciju s ponuditeljima:

Goran Živković, projektni administrator

Broj telefona: 091 288 1702

Adresa elektroničke pošte: goran.zivkovic1993@gmail.com

Nada Denić, ravnateljica škole

            Broj telefona:  031/832-491     

            Adresa elektroničke pošte: nada.denic@skole.hr

  1. Vrsta postupka:

Postupak jednostavne nabave  s namjerom sklapanja ugovora o jednostavnoj nabavi.

  1. Opis predmeta nabave:

Predmet nabave: Nastavna sredstva iz fizike

  1. Procijenjena vrijednost jednostavne nabave:

            Vrijednost:       13.424,97 eura (bez PDV-a)

101.150,47 kuna (bez PDV-a)

  1. Redni broj nabave:

 

 

  1. Popis gospodarskih subjekata s kojima je naručitelj u sukobu interesa u smislu članka 76. Zakona o javnoj nabavi ( NN 120/16) :

Navedeni gospodarski subjekti u ovom postupku javne nabave ne postoje.

  1. Tehnička specifikacija predmeta nabave, vrsta, kvaliteta, opseg ili količina predmeta nabave:

Navedeno u Ponudbenom troškovniku (Prilog II).

  1. Mjesto i rok isporuke:

OSNOVNA ŠKOLA ĐAKOVAČKI SELCI, BANA JOSIPA JELAČIĆA 9, 31 400 ĐAKOVO, SELCI ĐAKOVAČKI

Ugovor se sklapa na dva mjeseca dana od dana potpisivanja ugovora.

Početak isporuke je sukladno sklopljenom Ugovoru o jednostavnoj nabavi nastavnih sredstava iz fizike koja će se isporučivati simultano, a stvarna količina bit će određena sukladno ponudbenom listu (Prilog I).

  1. Dokazi sposobnosti gospodarskih subjekata, naziv dokaza sposobnosti i naziv izdavatelja dokaza:

Dokazi se prilažu u izvorniku, ovjerenoj ili neovjerenoj preslici. Neovjerenom preslikom smatra se i neovjereni ispis elektroničke isprave.

Obavezni dokazi sposobnosti gospodarskih subjekata:

  1. Isprava o upisu u poslovni, sudski (trgovački) strukovni, obrtni ili drugi registar države sjedišta gospodarskog subjekta ili ako se isti ne izdaju u državi sjedišta gospodarskog subjekta, gospodarski subjekt može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela. Ispravama se dokazuje da ponuditelj ima registriranu djelatnost u svezi sa predmetom nabave.

Izdavatelj Trgovački sud, Obrtni ili drugi strukovni registar. Isprava ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka jednostavne nabave.

  1. Potvrda porezne uprave o stanju duga ili jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta.

Navedeni dokaz ne smije biti stariji od 30 dana računajući od dana početka jednostavne nabave.

Naručitelj će isključiti ponudu ponuditelja koji nije dokazao svoju sposobnost.

 

  1. Sadržaj ponude:

Ponuda sadrži popunjeni ponudbeni list (Prilog I), popunjeni ponudbeni troškovnik (Prilog II) i sve druge dokumente sukladno dokumentaciji za nadmetanje.

 

  1. Oblik i način izrade ponude:

Ponuda mora biti uvezena u cjelinu s označenim rednim brojevima na način da se onemogući naknadno vađenje, odnosno umetanje stranica.

Stranice ponude se označavaju brojem na način da je vidljiv redni broj stranice i ukupan broj stranica ponude.

Ispravci u ponudi moraju biti izrađeni na način da su vidljivi. Ispravci moraju uz navod datuma ispravka biti potvrđeni potpisom ponuditelja. Ponude i ispravci ponude se pišu neizbrisivom tintom.

 

  1. Način dostave ponude:

Ponuda se dostavlja u zatvorenim omotnicama s naznakom naručitelja, naziva ponuditelja, naziva predmeta nabave: postupak jednostavne nabave „Nastavna sredstva iz fizike“ s naznakom „ne otvaraj“.

Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponuda ponudu izmijeniti i/ili dopuniti, odnosno od ponude odustati.

Ponude se dostavljaju na adresu Osnovna škola Đakovački Selci, Bana Josipa Jelačića 9, 31 400 Đakovo, Selci Đakovački, osobno u tajništvo škole ili poštom preporučeno.

 

  1. Način određivanja cijene ponude

Ponuditelj izražava cijenu ponude u eurima i kunama. Cijena ponude piše se brojkama. U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost moraju biti uračunati svi troškovi i popusti.

Cijena je nepromjenjiva za vrijeme trajanja ugovora. Ponuditelj će ispuniti jedinične cijene za sve stavke iz troškovnika i ukupne cijene za sve stavke iz troškovnika prema planiranim jediničnim mjerama i količinama i cijenu ponude, bez PDV-a.

 

  1. Rok za dostavu ponuda je:

Rok za dostavu ponuda je 15 dana od primitka ovog javnog poziva.

 

  1. Kriterij odabira ponude:

Kriterij za odabir najpovoljnije ponude je  najniža cijena  uz obvezu ispunjenja uvjeta i zahtjeva iz Poziva na dostavu ponuda.

Cijena ponude je nepromjenjiva za vrijeme trajanja ugovora o nabavi robe.

 

  1. Otvaranje ponuda

Otvaranje ponuda nije javno. Ponude će otvarati najmanje dva člana stručnog povjerenstva naručitelja u prostorijama škole.

Ponude će se otvarati po redoslijedu zaprimanja na urudžbeni zapisnik naručitelja.

Ponude pristigle nakon isteka roka za dostavu ponuda neće se razmatrati.

Stručno povjerenstvo naručitelja o postupku otvaranja ponuda sačinit će zapisnik o otvaranju.

Obavijest o odabiru najpovoljnije ponude obavezno se dostavlja svakom ponuditelju u roku od 10 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.

 

 

 

                                                                                                Ravnateljica:

                                                                                                Nada Denić, prof.

 

 

 

 

 

 

 
Gdje se nalazimo?
 
Kalendar
« Lipanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

 
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
 
Oglasna ploča
 
Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 12. 2009.

Ukupno: 300474
Ovaj mjesec: 2430
 
 

izvor fotografije :https://immediate.net/

Priloženi dokumenti:
NOVO UDZBENICI ZA 2021 2022.xlsx

 
 

 
 > Projekt Stem
CMS za škole logo
Osnovna škola Đakovački Selci / B.J.Jelačića 9, HR-31400 Đakovo Selci Đakovački / os-selci-djakovacki.skole.hr / skola@os-selci-djakovacki.skole.hr
preskoči na navigaciju