I ove godine sudjelujem u projektu namijenjenom radu s darovitim učenicima RaKuN . Nakon edukacije voditeljica (J. Bičanić i A. Karakaš Radošević) proveden su aktivnosti s učenicima s ciljem osmišljavanja kurikula za darovite učenike. Aktivnostima je prethodilo testiranje učenika od strane psihologa udruge Klikeraj. Prije susreta svih sudionika u projektu i prezentacije aktivnosti učenicima je organizirana radionica pod vodstvom mag. prim. educ. Dore Dulemba
Učenici su kroz igru i kreativnu aktivnost s kameleonom vježbali prepoznavanje osjećaja kod sebe i drugih te su naučili kako na lijep način izraziti svoje potrebe i želje. Kroz zajednički rad, pokazali su veliku angažiranost, maštovitost i spremnost na suradnju, a radionice su protekle u veseloj i poticajnoj atmosferi
Cilj radionice bio je potaknuti učenike na razvoj emocionalne i socijalne inteligencije kroz prepoznavanje, izražavanje i upravljanje vlastitim emocijama, kao i razumijevanje osjećaja drugih. Učenici su kroz praktične aktivnosti učili koristiti JA-govor, razvijali empatiju, asertivnost, timski rad i neverbalnu komunikaciju, te su vježbali rješavanje svakodnevnih izazova u međusobnim odnosima.
Radionica je pokazala koliko je važno znati prepoznati i izraziti svoje osjećaje na primjeren način te razumjeti emocije drugih. Učenici su kroz igru, crtanje i zajedničke razgovore naučili kako surađivati, bolje komunicirati i rješavati nesuglasice. Razvijanje ovih vještina doprinosi stvaranju pozitivne i podržavajuće atmosfere u razredu, što je temelj za uspješno učenje i kvalitetne odnose među učenicima
.
.