EU CodeWeek ili Europski tjedan programiranja društvena je inicijativa čiji je cilj na zabavan način svima približiti programiranje i digitalnu pismenost. Ovogodišnji Europski tjedan programiranja održavao se od 11. do 26. listopada.
Učenici prvog i drugog razreda učili su što je to programiranje te kako se programirati može sa i bez računala. Slijedeći upute korak po korak, učenici su bojali u kvadratnoj mreži i otkrivali skrivene slike, crtali su prema uputama zadane crteže te se kretali labirintom prateći zadane naredbe. Odradili su aktivnost na stranici Code.org pod nazivom Labirint i Angry birds. Aktivnost se sastoji od dvanaest koraka (zadataka) kroz koje se od učenika zahtjeva logičko zaključivanje i jednostavno programiranje uz pomoć gotovih blokovskih naredbi. Učenici prvog razreda isprobali su digitalni alat Pixilart te u njemu ispisivali slova, a učenici drugog razreda crtali su u aplikaciji Quick, Draw!. Ova online igra, koju je razvio Google, zasniva se na prepoznavanju slika pomoću umjetne inteligencije.
Sve radionice objavljene su na stranicama CodeWeek2025 te je i naša škola uvrštena u mapu događanja za cijelu Europu.


















