Dani medijske pismenosti projekt su Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, koji se u suradnji s brojnim partnerima i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih provodi svake godine u proljeće, od 2018.
Tijekom travnja radionice su provedene u 6., 7. i 8. razredu. Učenici 6. razreda sudjelovali su u radionici Poštivanje sebe i drugih u virtualnom svijetu. Razgovarajući i komentirajući došli su do zajedničkih 10 pravila lijepog ponašanja. Pravila su zapisali, a zatim usporedili s ponuđenim pravilima te došli do zaključka da se pravila uvelike podudaraju. Tijekom sata razrednika u 7. razredu učenici su proučavali temu Mediji i kritičko mišljenje. Razgovarali su o zdravoj ravnoteži između potreba i želja, upoznali su se s Insert metodom (Interactive Notating System for Effective Reading and Thinking) kroz lažni članak na internetu, zaokružili su priču zaključkom kako treba biti kritičan te ne prihvaćati sve informacije kao istinite. U radionici su osmislili i pisali „clickbait“ članak o izmišljenom proizvodu. Također su obradili i temu Autorsko pravo i Licence čiji je cilj bio razlikovati autorsko pravo, licencu, logo(žig),intelektualno vlasništvo. U radioničkom dijelu učenici su uočavali i razlikovali uvjete po kojima mogu koristiti online (digitalne) sadržaje u svojim uratcima. Naučili su se koristiti digitalnim alatom i kreirati svoju CC cretaive commons licencu.
https://chooser-beta.creativecommons.org/
Učenici 8. razreda obradili su temu Imaju li filmovi rok trajanja? Nakon razgovora svoje su misli izrazili pišući komentar, a nakon pisanja pogledali su video komentar.
https://www.ziher.hr/komentar-imaju-li-filmovi-doista-rok-trajanja/
Popis i opis svih događaja ovogodišnjih Dana medijske pismenosti možete pronaći na https://www.medijskapismenost.hr/dani-medijske-pismenosti-2025-raspored-dogadanja/
Učenike 7. razreda kroz rad u temi Autorsko pravo i Licence vodila je knjižničarka Ankica Karakaš-Radošević, a nastavnica Josipa Bičanić vodila ih je kroz temu Mediji i kritičko mišljenje. Nastavnica Mirjana Kuić učenike 6. razreda provela je kroz temu Poštivanje sebe i drugih u virtualnom svijetu, a 8. razred kroz temu Imaju li filmovi rok trajanja.
