2017-10-20 12:22:21 Škola u prirodi i obuka neplivača – Orahovica 9.10. – 14.10. 2017. Učenici trećeg razreda boravili su u Školi u prirodi i obuci neplivača u Centru za edukaciju u Orahovici od 9.-14.10.2017. Škola u prirodi dio je redovne nastave učenika razredne nastave. Specifična je po svom ustroju jer se odvija u prirodi, a njezina obrazovna i odgojna uloga je vrlo važna za uzrast učenika razredne nastave.
U Školi u prirodi učenici stječu znanja na zaista poseban način, prateći sve prirodne promjene u pravom smislu riječi, te uočavajući njihove međusobne uzročno-posljedične odnose. Uočavanjem odnosa u prirodi učenici stječu osnovne spoznaje o samoj prirodi, odnosu čovjeka prema prirodi, važnost suživota čovjeka i prirode. Iz svega toga proizlazi i jedna važna zadaća Škole u prirodi, a to je humani odnos prema prirodi i razvoj ekološke svijesti.
Škola u prirodi je idealna za stjecanje higijenskih i radnih navika, uljudnosti i kulture u ponašanju, te navike pravilnog ponašanja u prometu. Sve su to korisne navike i pravila koja će učenicima biti od velike koristi u daljnjem životu. Upravo u tome i je značaj Škole u prirodi, zato jer učenicima u najpogodnijem razdoblju njihova psihofizičkog razvoja daje temeljne odrednice razvijanja njihove ličnosti i tijela. Šest dana proveli smo u zajedničkom druženju, učenju, igri i zabavi sa učenicima iz OŠ Budrovci i PŠ Đurđanci. „Uz tihi šapat jeseni i sav entuzijazam učenika i učenica, učiteljica i učitelja, voditelja Ivana , studentica Tene, Elene i Katarine, učitelja plivanja Domagoja i svih zaposlenika , ostvarili smo prekrasni doživljaj druženja, učenja plivanja, rješavanja školskih zadataka, jahanja na ranču, šetnje do jezera i Ružice grada… Kušali smo najbolji sladoled, zabavili se u disku, stekli nove prijatelje, natjecali se u dvorani, uživali u blagovaonici, u bazenu, u zajedničkim sobama i u lijepo uređenom okolišu… Sve u svemu – bilo nam je divno!“ dio je sadržaja koji smo napisali u knjigu dojmova na kraju boravka u Orahovici.
|
Osnovna škola Đakovački Selci |